2021年3月31日

210331細媽最後一日年假

今日係細媽上年度最後一日年假, 四月又回復正常. 媽咪返工, 細媽唔自己行山, 決定同我早出去散步.

先去天橋行行.
呢度方便我可以自由行下, 跟住可以坐車時, 唔怕尿急.
好, 上返車.
去邊呀 ?
我知可以瞓係度休息.
細媽話來個公園幾好, 少人. 只有一位清潔叔叔, 佢認得我, 走來同我打招呼及摸我.
又唔覺有蚊喎.
可以安心俾我在廁所門外等, 方便佢去廁所.
好多櫈, 安坐望下獅子山.
要走喇, 細媽話要回程買外賣午餐.
呢度都好多人遛狗.
我地沿廣播道行去新蒲崗.
因為又要去樂文賣鳳梨, 今次係另一個牌子, 仲係樹上熟, 可以即食.
兜左一個大圈, 返來好攰, 我要休息下了.

沒有留言:

張貼留言