2021年3月3日

210303覆診日

一早梳好頭髮, 大細媽一齊同我出門, 點知又來診所. 

診所開門應診, 即叫我個名登記呀. 體重 5.9 kgs. 我知又要留低, 立即震晒.



姐姐叫我入去喇. 醫生問我有無乜唔舒服, 媽咪話我最近揀食, 但又唔係無胃口. 媽咪話我右腳掌面粒肉粒大左, 我lam 到損同出血, 惟有幫我著襪. 醫生話可以用冷凍治療來去除肉粒, 等結疤甩左就得, 唔駛全身麻醉, 只需局部麻醉即可. 跟住戴頭罩兩日, 以防我lam粒粒. 我留低做腎上腺測試, 大細媽預 12:45返來診所. 媽咪在預約今次覆診前, 已經訂左一個月藥. 醫生話點解明知要覆診, 仲配一個月藥呀, 如果要改劑量, D藥就浪費左. 媽咪事後先想起, 醫生有提過配藥預到覆診就夠.
時間到一點左右, 大細媽入診症室聽報告.

HCT比上次高少少, 其他指數差不多, 好穩定.


CORT已降至115 nmol/L, 好理想. 保持每天食住Vetoryl 12ml劑量.
醫生話建議將 一粒半Urso, 分早一粒, 晚半粒, 效果更佳. 醫生重新問大細媽如何分配時間食藥, 原來, 除左 Nutramarin 係空肚食, 其他有些係要跟餐食好, 有些就無所謂.

Urso 早一粒, 晚半粒 (空肚/跟餐都可)
Iron Boost 早晚各 2 ml, 跟餐.
Azodyl 早晚各一粒, 跟餐.
B12 早上一粒 (空肚/跟餐都可)
Nutramarin 早一粒 (空肚)
Vetoryl 12mg 早一粒, 跟餐


可以安排 3-4 個月先覆診, 期間打去診所配藥. 另外, 約埋星期五做冷凍治療除肉粒. 當日兩點半至三點左右回診所. 預兩至三小時就可以接返我.

沒有留言:

張貼留言