2021年3月21日

210321厚雲下的舒適周日

 昨日熱到爆, 今日來到濱景花園起步.

今日雲層厚, 唔曬, 又唔凍或熱, 好舒服.
坐車車到呢度, 我先落地.
陰天, 可以行去對岸.
婆婆好遠呀, 要追返先.
一齊行先好.
途中, 我又撞到May May.
我地識左好耐.
好少合照, 笑下先.
坐車車, 都幾開心, 我無要扭落地.
婆婆呢 ?
變左我要等婆婆.
原來婆婆行行下覺熱, 要碌衫, 明明涼涼地喎.
差唔多喇, 今日返飯堂.
呢度坐得舒服, 今日又少左人, 來到好多檯揀, 食完又要返屋企清潔手腳.
因為腳仔唔可以濕水, 出去著襪仔防污, 其餘三隻手腳就必須濕洗. 媽咪諗要雙重防護, 先用三文治袋, 再加厚藥袋, 藥袋穿孔連埋尼龍繩掛在身, 唔怕兩個袋甩出來, 又防水.
係怪D, 但實用呀.

沒有留言:

張貼留言