2021年3月7日

210307周六在家附近遊

今早, 細媽又係早起, 餵完我食藥, 買埋早餐, 自己行上山走一圈後, 買埋餸菜返來. 跟坐又同我地出去飯堂食午餐.

因為佢發現雀仔花開左, 叫媽咪帶婆婆入公園睇.
今年少左呀.

接住同婆婆講, 另一處有好多花, 引婆婆又去另一處.
我唔可以入, 又係媽咪帶婆婆去睇.










婆婆話大姨媽帶過佢來呀, 仲帶媽咪去正門匯合我同細媽.
我就在車上休息, 始終仲未可以落地.
跟住又去另一個公園, 有另一款雀仔花.


睇完, 婆婆先行回家.
我地又行去另一區巡下同買早餐麵包, 我全程豕兩個在車, 無得落地同去廁所, 急屎我呀.
返到屋企, 立即趕入廁所呀. 安頓好, 又要休息了.

沒有留言:

張貼留言