2021年3月27日

210327長週的周六

今日星期六, 以往, 我地都會出去玩, 但媽咪份新工, 要返星期六上午, 即係以後係長週.

於是, 打後幾個月的星期六, 早上都係細媽陪我出去行下.
今早細媽自己上左山行左一圈, 然後返來, 我地同埋婆婆在附近行下.
行一輪先, 跟住去飯堂匯合媽咪.
我腳仔好返晒了, 唔駛著襪仔.
今日會熱, 帶埋風扇就唔怕.
我仲識瞓低休息.

夠鐘喇.
快D去飯堂.
媽咪已搵左位, 要過馬路呀, 婆婆, 我等埋你一齊過.
飯後, 婆婆自己返屋企休息, 我地三個就去新蒲崗巡下.
媽咪話巡下都可以舒暢身心.
今早, 細媽行完山返來, 已買左個金鑽鳳梨, 佢地專登兜去樂文, 又買埋個黃肉西瓜, 跟住又去多麵館買水餃, 放晒在我部私家車, 我要與西瓜同坐返屋企呀.

沒有留言:

張貼留言