2021年3月14日

210314星期日出車行

昨晚, 媽咪見我腳仔傷口好似有膿, 問左醫生, 話唔好同我出街了. 但唔可以唔帶婆婆出去行下, 我咪坐車囉.
反正坐車周圍望都開心.
途中, 可以落地大小便後就得.
望下風景.
影下相.
落地就著襪, 有專員幫手看守車車.
仲訓練緊個新司機.
今日專誠來呢邊, 以為杜鵑花盛開, 但今年好淍零.
其實坐車都好攰.
我要留神望.
出來坐左一陣, 已經宗眼瞓. 
婆婆 : 洛洛, 有無咁攰呀  ?
係攰呀.
但知回程去飯堂, 又醒神晒.
婆婆, 行快D, 好快到的士站.
今日星期日, 通常都要等位. 我地無所謂, 姐姐們都會盡快安排俾位我地.
安頓好, 等食了.
見婆婆肯出來行下, 食得開心, 值呀.
回家途中, 發現呢棵樹, 花朵好靚.
原來叫無憂花 Saraca Indica, 有牌寫, 唔怕唔識.

沒有留言:

張貼留言