2021年3月24日

210324小探路 - 龍翔道公園

媽咪今星期一開始返新工, 所以, 細媽三月份最後兩次星期三大假, 都係得我同細媽咋.

佢話唔好浪費, 今日同我出去巡下.

但我兩個咋.
腳仔仍包住, 唔敢咁快鬆懈.
所以, 先來天橋鬆一鬆.
放鬆完, 我又上返車.
因為今日比較清涼, 無帶電風扇仔都唔怕.
隨處遊蕩, 突然細媽醒起, 話同我去探路.
有樓級呀.
我地坐車入沙田時, 成日見個好似在深山的小公園. 細媽上網查, 原來係龍翔道公園寵物共享公園.
來到無乜人, 好清靜, 有清潔叔叔, 唔驚呀.
細媽一人帶我, 佢人有三急, 唔方便帶埋我入去, 只可留低我在外, 佢加急快出來.
呢度都可以.
有樓梯, 等下次, 帶埋媽咪來.
坐車咁耐, 要落地放鬆.
差不多了, 兜個圈.
返去新蒲崗食外賣午餐.
因為我唔入得食店, 又要獨留在外.
有D攰呀.
眠眠先.
外賣拎得, 返屋企同婆婆食午餐.
玩左一朝, 清潔完, 要搵搵周公子.

沒有留言:

張貼留言