2021年3月13日

210313城河坐車散步

 肉瘤都硬左媧疤, 問左醫生, 話可以著鞋仔或襪仔散步, 返來濕布抹乾, 咁今日就坐車車來大圍.

今日可以落地, 好開心呀.
上星期, 全程在車上咋, 今日可以自己行, 感覺唔同晒.
媽咪都帶多隻襪仔, 驚我踢地磨腳甲時, 襪仔穿呀.
假蘋婆.
當行到地方比較多雀屎或濕地, 我就上車車.
坐車都好開心, 可以舒服在車賞花.
唔可以入去呀.

在外望囉.

我坐車係笑住呀, 好enjoy的.


今日都碰見好多朋友仔.
途中見呢棵宮粉洋蹄甲好茂盛.
婆婆, 攰嗎?
坐下先啦.
因為車車出動, 大圍來往, 上落的士會方便d. 
所以, 今日在沙燕橋回頭.
飵漿草.

呢區杜鵑花開喇, 仲好多花苞未開.
紅棉亦開得好靚.
翼葉老鴉嘴_黑眼花
我坐車, 婆婆都可以幫手推同睇住我. 細媽肚餓了, 馬上返屋企飯堂呀.
食飽飽, 婆婆先回家, 而我地就另有任務.
無諗會好曬, 我又唔想坐在車內, 堅持佐住行車, 媽咪惟有用風褸幫我擋陽光.
近排, 台灣鳳梨供港, 黃圈有貨, 大細媽馬上去入左兩個返來呀.
好大, 好靚, 仲好新鮮, 放多幾日就可以食了.
返到屋企, 當然要清潔啦. 媽咪先包好腳仔防濕. 三隻手腳同肚仔洗淨, 要快清潔腳腳, 快快吹乾就得. 幾時會甩疤呢 ?



沒有留言:

張貼留言