2021年3月6日

210306新車出巡

 細媽媽話我部舊私家車內框太細, 又離地矮. 叫媽咪另覓一部輕身又好瞓的. 因為農曆年假期停工, 新車終於在星期四送到. 昨日剛做完腳部冷凍治療, 唔可以落地行, 今日就全程坐車.

細媽先負責駕駛.
媽咪在旁監控.
因第一次坐新車, 我就好緊張, 只識企, 無坐低.
先同婆婆一齊去食午餐.
飯後, 婆婆先回家, 我地就周圍巡.
細媽, 你楂好d.
唔好咁快, 超速, 好 CHOK呀.
我都係唔放心瞓係度, 企係度紮馬先.
我地行去屋企附近巡視黃店, 順便買下野同水餃, 雷暴警告呀, 仲有陣雨, 都係先返屋企.
因為無落地行, 返來唔駛洗腳, 媽咪怕腳毛蓋住傷口, 用紗布包起肉瘤附近腳毛毛. 望下腳部肉瘤傷口, 有少少分泌液, 媽咪怕有問題, 打電話問診所, 醫生回話唔好用紗布 up 住, 有分泌液就用紗布或化妝棉抹掉即可, 也可以抹少少粉紅消毒藥水. 希望傷口快乾啦.

沒有留言:

張貼留言