2021年3月20日

210320周六小漫步

 周六喇, 我又可以出來呀. 因為傷口未埋好, 我唔可以行全程, 適合位置, 著返襪仔先落地.

沿路都可以接受, 大細媽俾我行多一陣.
因為洗地, 地面多雀屎, 我都係坐返車車, 而婆婆就跟住來.
近沙田中央公園比較開揚, 都係過返對岸.
婆婆, 我等你.
咦, 好大棵車輪梅呀.
開始熱了, 我地又遲出來, 加上我唔可以周圍走動太多, 細媽話呢度大範圍都係樹蔭, 就呢度來回走10 幾個圈啦.
媽咪話, 來呢度, 無咁曬, 打下咭先.
計過時間差不多, 今日去大圍搵食.
回程行呢度, 剛好有厚雲擋住太陽, 又有風, 好舒服. 快快去食個午餐, 早D返屋企休息.

沒有留言:

張貼留言