2021年3月28日

210328周日快閃

 今日媽咪要因在中午有要事, 所以, 我地今早要快閃行下大圍就算.

細媽見屋企附近有油桐樹開花, 打算睇下城河口果兩棵會點. 前年同上年都唔見開花了, 專登行到呢度望, 似乎兩棵都無左, 細想, 可能係山竹時吹爛左, 因當時係吹斷好多樹.
油桐樹係好大棵, 可惜.
因為腳好返, 我自己行.
婆婆個口罩同我頂帽好襯.
難得呢個位無人, 坐下先.
有D攰, 可以上車坐.
我學識坐車了. 唔會成日企.
因為開始熱, 都係要過返對岸.
新改的櫈好滑, 我企著都跣, 驚驚.
坐車過橋.
有風吹住.
好正呀.
小休.
間中都要行下, 否則會尿急.
行左一陣了,
都係上車好.
又過返去.
因為今日去大圍食早午餐.
    等位好攰.
好彩有車咋.
瞓住, 有風扇吹住, 方便呀.

沒有留言:

張貼留言