2021年4月2日

210402復一之龍翔道公園

 一連五天復活節及清明節假期, 天氣都開始熱了, 加上今日想去拎野, 決定近近地, 去龍翔道公園.

都係戴返太陽帽先.
天氣熱, 婆婆, 慢慢行呀.
每次見到獅子山, 我地都好開心.
途中經過天橋底, 大細媽怕我尿急, 先落地行行.
點望都好靚, 獅子山下, 香港人的家.
點點黃, 襯出很美.
行行下, 細媽又叫.
原來又見朋友仔.
就快到目的地.
婆婆, 一陣可以偷雞呀.
到喇, 到喇, 龍翔道公園, 係寵物共享公園, 呢度比較少人來, 好清幽.
有小山丘, 比沙田個共享公園正好多.
可以舒服坐下休息, 又唔覺有蚊.
我地都帶左兩部風扇, 但現在多左雲, 仲有風吹.
差不多, 我地兜個圈行下.
婆婆唔行咁多樓梯, 幫我推車車, 可以在下邊小徑行同等我地.
我地就再上高D.
呢度幾好.
好有郊外感覺.

又乾淨, 相信以後都會成日來. 今日, 又見清潔叔叔, 細媽主動同佢打招呼, 叔叔又走來摸我頭頭呀.
今日定左去新蒲崗食午餐, 所以揀條較短路線, 唔駛婆婆行太多.
細媽, 婆婆, 我同媽咪過左馬路喇, 我等你地.
來到合利, 外邊有位, 真好.
今日全日又係支持黃圈行動日, 早餐係金寶冰廳, 中午去食完合利潮州粉麵, 跟住去多麵館買水餃做晚餐, 接住去樂文文具抬個黃肉西瓜, 仲要加多筒蘋果仔, 我部私家車變左部生果貨車呀.

沒有留言:

張貼留言