2021年3月5日

210305冷凍除瘤法

預約左今日三點前到診所做冷凍治療除肉瘤, 媽咪一人同我來.

出發前, 影定粒肉瘤做記錄.



其實一來到診所門外, 我已經霎晒.


上磅係 6 KGS, 跟住姐姐幫我纜左條黃色帶做記認。

我真係好緊張。

知道又要留低。

姐姐話要排次序做手術, 唔知幾時做完, 做好就會通知媽咪. 

媽咪諗住按以往, 起碼要6 點後先得, 14:50先坐地鐵返屋企, 在家附近睇下有絛合用日用品, 掃埋兩蚊優惠, 15:35打算返屋企時, 診所打來, 通知媽咪, 我個手術做好, 可以接我走. 媽咪話早知咁快, 就去診所附近快餐店坐啦. 

姐姐話呢幾日要戴頭罩, 以防我舔傷口. 應診幾日會乾同肉瘤結焦, 跟住慢慢好, 肉瘤會甩掉. 兩星期後返來覆診, 再視乎情況, 要唔要做多次冷凍治療.
腳毛剃左部分, 仲係成粒.

到晚上10點, 粒肉瘤仍似有液體呀. 希望快快復原啦.



沒有留言:

張貼留言