2021年2月28日

210228十六歲了

 到 28/2 喇, 今日星期日, 無雨了, 我地來城河行下.

濱景花園外, 紅花黃花, 好靚.

齊整影返張先.
今日, 早上比較涼, 凍凍地, 又比較特別. 
因為我已經十六歲了.
上年, 大細媽決定幫我做手術.
跟住牛蜱熱翻發, 都一直擔.
每日都食藥同定期覆診.
好彩, 大步檻過.
雖然, 我開始有D撞聾.
睇野又小小唔清楚.
後腿無以前咁有力.
但我食得.
走得.
無乜人信我咁大呀.
繼續行下城河都幾好.

簡單, 婆婆又應付到.

平常心.
自然開心笑.



沿途有好多人祝福我, 真係好開心.
大細媽話希望我同婆婆都身體健康.
四口組一齊出動就滿足.






全家一齊, 亦希望疫情快過, 安全除下口罩.
無特別慶祝.
又係返飯堂, 舒舒服服, 食個開心飯就得, 我今日食左兩粒雞蛋仔添.

沒有留言:

張貼留言