2020年4月26日

200426坐車適應中

今日天氣唔錯, 繼續學習坐車.


一下子, 都要俾時間我適應, 等我知呢部係私家坐駕.

車就坐一陣, 我自己都想自己行.

婆婆揀行內街.

其實只有一小段有遮擋.

都係轉返出河畔好.

暫時呢段都仲有樹蔭.

前方一段就曬, 所以過返對岸好.

有D熱, 細媽叫我上車, 但佢漏左拎風扇呀.

婆婆又去左廁所, 今日就唔上櫈, 改在車內等.

幾時出來呢?

齊人, 又出發.




咦, 其實呢段路唔曬喎.

出來行陣先.

攰又上返車.

鍾意又落車行, 細媽打傘.

媽咪在後推車跟住.

時間真快, 又夠鐘午餐, 因為要過馬路, 大細媽驚我心急, 好似昨日咁跳車, 自己走左去, 所以前方網位要拉好.
其實我係可以瞓卧, 但我仲好緊張, 未適應部車. 要繼續學習.

到飯堂, 小蕙姨姨又來問我點解坐車, 媽咪當然又要解話啦.

沒有留言:

張貼留言