2020年4月12日

200412復三之春日季候風

昨日南下季候風, 導致昨晚落雨同有雷暴警告.
今日起身都涼左, 好彩天氣特別好.


點都要捉婆婆出來.

行下 Hea 下.

唔可以唔郁.

晴朗天下的春天.

季候風下.

零舍大風.

幸好唔係凍.

係大風左D.

應唔會吹左我走.


其實, 今日行得好舒服.

吸收下陽光.

 應該多左維他命D.

要唔要加鈣 ?

今日大風, 好多白鷺都吹到飛唔到

呢隻白鷺想休息定等風停呢 ?

今日行到酒店外.

影多幾張相.


要返轉頭呀, 婆婆偷雞, 在沙燕橋已經停步.

又係開心時刻.

每次回到瀝源橋.

我都特別開心.

無單車來往, 快快轉去隧道.

今日都準時到, 但竟然張張檯都有人坐, 媽咪見有位男士已食完, 於是問左佢, 我地搭檯, 無超四人呀.

轉頭見後面張大圓檯食客走左, 我地又搬, 跟住又見另一卡座空出, 我地又轉檯, 玩轉檯遊戲呀.

沒有留言:

張貼留言