2020年4月4日

200404降壓清明日

上星期日落雨, 加上疫情, 媽咪仍係繼續在家辨公, 細媽有返工, 但都有因疫情影響, 好多野做唔到, 每日都無加班, 準時早返, 婆婆每早都快閃去街市買餸.
媽咪日日在家開工, 無出去, 佢同我都發晒霉呀.

好彩昨晚雷雨後, 今早都停左, 我地全家齊裝備, 來城河畔行下, 降下壓.


出來吸啖戶外空氣, 真係唔同.

大細媽同婆婆都話, 雖然要戴口罩, 但唔駛困在家, 感覺唔同.

婆婆話呢度無乜人行, 暫時除下口罩, 輕鬆下.

咦, 乜來 ?

原來蝸牛爬上植物高位食葉呀.

唔好多個四人一齊.

我地大部分時間, 都係三口組.

事關婆婆好多時都在我地前面.

婆婆, 不見了影蹤.

知佢去邊, 惟有等下.

今日真幸運, 無雨, 雲又高.

地面雖然未乾透.

但起碼走開路來, 都無令肚仔毛濕.

仲有一小段.

可以返轉頭, 婆婆好奸, 好早拖慢腳步, 見我地轉頭行, 佢就即轉彎, 偷雞行少左.

佢不嬲都奸奸地.

打埋咭就差不多.

太開心, 去飯堂啦.

新規例, 29/3 18:00 起, 入食肆要戴口罩, 每檯不能過四人, 我地都好乖, 仲自備搓手液, 食飯前, 先清潔先.

沒有留言:

張貼留言