2020年4月19日

200419漸熱的周日

晨早8 點都 26 度, 來到大圍都 27 度.


唔驚, 細媽話我有老人優惠.

今日都係行呢邊.

婆婆話呢邊多遮蔭位.

一在開揚位, 我都係上車好D.

Hea 下.

等下婆婆去廁所.

幾嘆.

我都會行下嘅.

婆婆, 你就唔好偷懶囉.

每段路都有點熱, 在沙燕橋下, 不知幾清涼,

細媽話外邊熱, 我又行少左, 時間多左, 一於在橋底來回行 10 幾個圈補返, 婆婆都勤力.

我有監工呀.

時間差不多, 又可以回程, 我都係坐車.

咁熱, 成 28 度呀, 有人抱, 不知幾爽.

昨日, 大細媽大頭蝦, 留低左D抗疫帽在飯堂, 好彩姨姨幫我地收好, 一來到, 即刻拎返, 媽咪話以後縛在佢個袋, 就唔會唔記得拎. 之前試過姨姨叫返我地轉頭, 昨日上車先想起, 呢幾位女子, 真係越來堰無記性, 點算好呢 ?
萬幸係, 一定唔會漏低我.

沒有留言:

張貼留言