2020年4月13日

200413復四之覆診後閒遊

覆診完, 我地坐的士返屋企樓下接婆婆, 再入去沙角邨飯堂.
一連四日, 今日遲左來, 姨姨們又問我地, 點解今日咁遲 XD
我都未食早餐呀, 大細媽, 快快點餐啦.


我地食飽, 又出去城河畔行下先.

烈日當頭, 有D曬.

好彩有樹蔭.

起初以為婆婆唔願出來, 佢又無扭計, 好乖在家等媽咪電話.

我地無聚集呀, 只係想過瀝源河咋.

太曬了, 大細媽都帶定遮, 開揚位, 就幫我打傘, 又或者由細媽抱抱.

呢邊多樹蔭.

今日行去大圍.


差不了, 去坐車返屋企喇. 細媽明天要返工, 媽咪就返公司做野, 做完就返來, 繼續在家辨公.

沒有留言:

張貼留言