2020年4月25日

200425新車落地日

幾年前, 大細媽都提話我年紀大, 都預買車俾我代步.
因為下周要做手術, 佢地搵左部輕便車車俾我代步.
佢地又方便拎出來.


第一次坐, 我仲未習慣囉.

都係自己行好.

細媽, 你推住車.

我地拍住行.


婆婆, 到你試下學行車.

媽咪, 你有無覺部車細左.

定係我未慣.


今日都係試玩.

我諗, 我遲D先識坐車車.

好似真係只可以坐, 唔可以瞓.

媽咪 : 其實係你緊張, 未知車車好, 遲D你攰, 就知喇.

係卦, 定係你再買部大車呀.

今日玩車車, 遲左來飯堂呀. 快快點餐啦, 好早前, 已經有人叫肚餓了.

沒有留言:

張貼留言