2020年4月13日

200413復四之覆診日

食左藥快一個月, 今早來診所覆診, 要驗血同照超聲波.
怕早途有大小便, 未來診所前, 我先落屋企樓下附近放低先.


無食早餐, 又去埋廁所, 磅重 5.7 公斤.
見完醫生, 大細媽就留低我, 12:30 再返來接我.

10/3 報告, 輕微貧血.

上次肝酵素高左D.

今日報告.

肝酵素平常返, 顯示對腎沒大問題.

超聲波報告, 脾臟兩個腫瘤同 12 指腸的小腫瘤都係明顯增大.

結論 :
1) 痾軟便係我腸臟比較敏感, 今次主力食維他命B來補血, 加埋保肝/膽藥. 唔開抗生素, 睇下可唔可以唔駛食抗生素.

2) 至於腫瘤, 建議先照 CT, 睇準 12 指腸粒瘤位置, 再考慮如何做手術. 而脾兩粒血瘤, 因太大, 好易撞到爆而內出血, 引去腹瘼炎. 但先睇 CT, 可以的話, 一次做.

當然, 醫生話做唔做手術, 都係主人決定.

大細媽都想我好, 唔考慮錢問題, 話最緊要我身體無事. 佢地話平常心, 會照安排, 上天會安排一切.



沒有留言:

張貼留言