2020年4月10日

200410復一之紅花會

又到一連四日復活節假期, 媽咪今星期仍係在家工作, 又出過去醫院幫婆婆拎藥. 我日日渴望媽咪陪我, 但佢都好似同在公司一樣咁忙, 我只有悶著在她.
雖然係 Stay at Home 好, 但終於放假, 大細媽都想帶我同婆婆去外行行.
知今日好天, 媽咪話好耐無由石船起步, 不如今日改起步點.


我地坐的士直到濱景花園巴士站旁, 咁呢度起步, 人唔多, 又安全.

遠離單車徑.

一踏近小瀝源, 就見在公園外的簕杜鵑.

每年開花都好靚.






好耐無去石船.

新年裝飾拆晒.

唔加返新野.

細媽抬頭望, 見另一款白中粉紅的簕杜鵑花.


其實白粉紅的係葉, 變得好靚.


為防疫情擴散, 所有健身設備圍晒.

在家有腳踏機, 婆婆可以在家健身.

呁咪唔駛悶在此.

唔好留太耐.

我地每處不留太耐.

目的一個.

快行.

婆婆在好前.

我地要追.



行行複行行, 終點在望.



哎呀, 婆婆行左去前方.

我同媽咪等, 細媽去搵婆婆, 齊人就速閃.

快快到, 要搵位呀, 因為個個街坊都會來食飯, 一檯 4 人, 早到早坐.

沒有留言:

張貼留言