2020年4月11日

200411復二之單車家庭樂

大細媽一直話搵日去踩單車, 今日, 媽咪決定今日玩下.


我地先在沙角邨落車, 等婆婆先去廁所.

加埋我放鬆晒, 就過對面.

今日, 唔知多唔多人.

又會唔會落雨呢  ?

揀邊間呢 ?

婆婆, 你唔好行過龍.

最後, 揀左呢部. 原來家庭車都好貴, 一百蚊一個鐘, 過一分鐘都當一個鐘, 細媽起初仲話要踩到馬料水先返轉頭 XD

婆婆坐車前雅座, 我地在後座, 只有媽咪識踩單車, 負責馱盤, 細媽幫腳踩.

婆婆 : 可以踩快D呀.

細媽 : 我都想快, 但架車重. 我地又第一次踩家庭車, 大媽都要試下位呀.

見後面無單車來, 我地先停在單車徑影幾張相.

途中, 婆婆又話要去廁所, 我地泊好車, 我自己行下.

咁又無左 10 分鐘.

都去唔得遠.

我地踩到體育學院就回程. 因為沿途無太多位調轉部車, 又唔想在單車徑上落阻其他單車, 大細媽叫婆婆落車, 手推到划艇會外, 等婆婆上返車. 婆婆不知幾嘆.
回程, 媽咪已經掌握到車闊度, 轉彎, 過路卡位受上落微斜都順.

好彩決定話玩一個鐘就夠, 事關回程時, 開始多單車出動, 我地架車剛好佔晒半條單車徑, 如果跟我地後面的單車, 一定越逆線過. 玩過就夠.

午飯時間又到, 我地行遠少少.

因為我唔係行左好耐, 都要郁動下.

現在仍好好天.

打下咭.

等埋婆婆去廁所.

我就快步行.

婆婆, 入食店戴抗疫帽唔得, 要戴口罩, 戴返好先.

今日, 姨姨們又見到我地喇, 佢地真係以為我地住呢頭.

沒有留言:

張貼留言