2009年4月1日

090401愚心節 ^^

我地好開心約到龍媽o係今晚愚心節出來

成日話去重慶大廈食印度咖哩, 就今晚啦




揀左新德里餐廳, 一入去好暗, 又透藍, 氣氛好特別, 但影相好難, 我返來要執走少少藍色先得
      


送的脆餅, 微微胡椒辣, 好好味


我地個個都點芒果乳酪, 因為係推介必飲





咖哩類, 我覺得味道唔太有分別, 料少汁多, 細媽話佢公司樓下阿差管理員, 日日整汁撈飯又一餐呀


有Naan & Rice , 可以飽下肚


其實唔止咁少野, 只係有些重複點, 個樣又差不多, 唔影咁多, 否則 D Naan會俾人食晒o架           

因為正日壽星妹有安排, 我地提早幾日同佢慶祝, 加埋 M Cake shop新出品, 同我地大聲唔怕羞高唱生日歌, 又玩大壽星妹年歲, 好開心呀   





3 則留言:

  1. wah..辛苦晒甘多位ar...當晚我真的好開心呢  ~

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2009年4月4日 凌晨12:04:00

    大姐你眼尾都瞄吓我

    回覆刪除
  3. 做咩同KAT開PARTY都唔通知聲????

    回覆刪除