2009年4月10日

090410復活節@東龍島

今日氣溫 19-25度, 濕度 : 50-75度, 多雲, 部分時間有陽光, 天氣乾燥 。

除左媽咪好久好久前來過, 我同細媽及婆婆都未來過東龍島o架

我地o係鯉魚門三家村碼頭搭街渡, 只坐 25分鐘就來到 。













島上除左有露營區, 仲有東龍洲炮台同石刻 。


我地先向碼頭右方去睇石刻


好遠係清水灣俱樂部






睇石刻必須來回上落差不多450級樓梯o架




石刻o的紋飾圖案狀好似龍形          


石刻旁的岸邊, 都幾大風呀




Model pose


接住我地上返幾百級樓梯, 行去鹿頸灣.

其實我身後條路, 可以行上山頂的直昇機坪, 再行山路, 環島一圈, 但山路幾徒斜, 唔太易行, 我地唔想太辛苦, 又唔夠時間, 唔去啦


鹿頸灣遠望唔錯, 但呢邊真係少人來


雞魚氹好大風, 吹到我幾難企定定








原路回程返碼頭, 去一景點啦




聽到人地話, 好似叫牙鷹石, 亦稱飛鷹石或蟾蜍石, 似嗎


                快到露營區啦               


呢邊都好大浪喎




因為今日係長假第一日, 好多一家扶老攜幼來露營, 開滿晒帳幕




向露營區行上少少, 就見東龍洲炮台, 但只淨下遺址, 無晒大炮喇


行去炮台背後, 可以行去岸邊睇海蝕洞, 我身後係懸崖, 好高直, 大家要小心呀


其實見有好多哥哥姐姐冒險行落崖底睇浪花, 但我地要安全至上, 到此一遊就夠


時間差不多, 原路返碼頭, 坐船回家啦


3 則留言: