2009年4月11日

090411@長洲

今日氣溫 20-25度, 濕度 : 50-75度, 好陽光, 部分時間有薄霧, 天氣乾燥 。

今日又係走去離島 - 長洲



一早坐9:30船入來, 成船差不多爆滿, 好多人, 我買左飛都無得自己坐一張櫈呀





未起步, 細媽又發揮促進經濟繁榮, 除左呢個環保袋, 仲買左 3件 T恤, 嘻嘻, 其中一件係媽咪o架


我地又行南邊, 經山頂道西去白鰽灣, 再去五行石


我地今次由學校路直上關公忠義亭


因為呢度有幾棵櫻花開左呀


櫻樹屬台灣山櫻


可能D人熱度減左, 比早排較少左好多好多人, 我地可以慢慢欣賞花花











除左櫻花, 都係相思花盛開季節





長洲出名糕點, 係我地午餐, 我都食左一小塊紅豆糕, 話你地知啦, 細媽因為想食, 所以專登揀來長洲


我地經過幾次白鰽灣, 一直未落過灘玩, 個灘好乾淨o架


我一落灘又喪跑呀





唔可以成日留在沙灘, 要繼續行去鯆魚灣


次次來, 都見仙人掌開花, 好似無份季節性咁ge








因為五行石都影過幾次, 唔影喇, 反轉影張保仔洞出口仲得意


原來下星期日係天后誕, 好多人專誠帶家中天后回長洲, 加上呢幾日係假期, 細媽仲聽到人家講, 明天有慶祝會宴席, 如果我地揀左明天先來, 一定更多人呀, 好彩o即








我地由西堤道行返去碼頭, 太多人同單車, 我要小心, 否則好易俾單車撞到o架


咦, 果邊有o野睇喎


原來開始有划龍舟練習








我地在海傍其中一間餐廳食下午茶, 好彩點簡單D, 唔駛似其他人咁, 等好耐都無野食





本來想食埋大粒粒魚蛋先, 再坐16:30船走, 但媽咪見有加班船, 又人頭湧湧, 都係走為上箸, 怕無位坐, 下次先再來食魚蛋 


我在船瞓左一個鐘, 上岸仲好攰呀, 快快回家休息先, 否則明天無力去玩


3 則留言:

  1. 真悠閒的一天啊~~~~

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2009年4月12日 中午12:25:00

    昨天去邊個島d 船都full 呀,我地去坪洲都好full

    回覆刪除
  3. 好似好好玩咁喎~~~我都有點想入長洲~~=v=

    回覆刪除