2009年4月13日

090413喜在城門

今日21-30度, 濕度 80-95度, 上午有陽光, 間有驟雨


本來天文台預告今日會有狂風雷雨, 一早打定輸數留家中, 而細媽就玩煮飯仔

晨早, 大細媽被燦爛陽光叫醒, 上網知昨晚零晨有落雨, 但香港島無雨落過, 就o拿o拿臨收拾細軟, 出發去食早餐, 再過陽明山莊行山

食下早餐, 又怕花太多時間過海, 而且媽咪見雲圖方向, 預計接近下午傍晚有可能落雨, 不如坐的士直去城門水塘, 仲快、靚、正

來到水塘都係10點3左右, 陽光好猛烈呀


又成地花花, 好似小型洋蹄甲, 好令令o架



媽咪影低個地圖, 睇情況再定邊條路線喎

原來畔塘徑張圖在08年10月先制成, 怪不得以前唔覺有,

條線全係車路, 當然有上落斜, 但大致唔難行




行車路又真係幾悶o架, 我地都係行緩跑徑, 繞塘行好D,

唔怕間中又遇警車同漁護署巡邏車          


我地見中途有小路落塘邊, 取景會比小徑好




昨日先洗完白白, 但我一見有小溪流, 就直衝落水玩,

大細媽都無我符, 惟有回家又洗過白白喎  




都唔明天氣預報又話間中有太陽, 但我由起步都好曬喎


曬話之佢, 開心至緊




來到半閒亭, 婆婆心思思望向對出白千層樹林, 但有牛牛呀, 多牛屎屎, 唔去喇






再行多唔夠半小時, 有一小片白千層樹林,

媽咪話不如出去睇下, 影下相, 又可以滿足婆婆 




又幫婆婆影寫真先








在城門, 放狗、放貓、放雀都見過, 第一次見有人放蜥蝪咋, 好可愛呀


又在白千層樹下    



見天色漸轉暗, 我地轉落自然教育徑, 會快D完成行程, 途中開始聽到在西北方向傳來雷聲, 媽咪怕雨來得快, 趕緊收起相機, 我地僅係加把勁快跑落回菠蘿壩

一到小巴站, 一見的士即跳上去, 飛快回家, 上車時係3點


回家中, 剛好開始有大雷雨, 原來天文台在下午 3 時 05 分發出雷暴警告


整日都好好彩

今日係復活節長假, 我地一家好開心能盡情玩足四日, 謝謝天公

* ^ * ^ * ^ * ^ * ^ * ^ * ^ * ^ * ^ * ^ * ^ * ^ * ^ * ^ * ^ * ^ *

咪話細媽玩煮飯仔ge

由星期五晚開始醃的香茅雞翼




白灼菜芯   


磨菇蕃茄醬螺絲粉


大細媽都可以帶埋明天返工添


我代媽咪同細媽講句 : 辛苦晒你呀, 細媽

6 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2009年4月14日 下午1:38:00

    真係好啦,避開晒d 雷雨

    回覆刪除
  2. 連個太陽都跟埋你地一家人走,你地真係幸福喇

    回覆刪除
  3.  

    下次等我拖隻豬去街先得!!

    回覆刪除
  4. 等我下次 ..又拖隻曱甴去先 XDDD

    回覆刪除
  5. 你就好啦,可以避到雨…

    回覆刪除