2009年2月28日

090228彭福慶生日

今日係我四歲生日, 大細媽早兩個月前, 已經計劃同我來彭福慶祝生日


我地為左爭取多點時間, 未到11點已經來到了







細媽話生日無可能無蛋糕, 佢專登整左兩個布蛋糕俾我, 用來做點綴




今日雖然唔太好天, 又天暗暗, 但無損我心情




百無禁忌, 婆婆同大媽都玩o野呀




呢間屋係障礙賽用, 我就當捐入去玩, 同媽咪佢地捉迷藏




雖然今日主力影寫真, 但有靚草地, 唔可以浪費o架






























話咁快,又逗留左幾個鐘, 我地又要趕回家, 繼續另一個慶祝活動喇


6 則留言:

  1. 捉洛洛:健康快樂 精力無窮 長跑長有 happy仔呢

    回覆刪除
  2. 洛洛, happy birthday, 個蛋糕好靚呀!
    婆婆也來搞搞笑呢

    回覆刪除
  3. 洛洛,你媽媽及細媽有這安排..真的好細心呢

    回覆刪除
  4. ★珍妮 & 毛毛★2009年3月1日 下午5:15:00

    婆婆好搞笑喎

    回覆刪除
  5. 咦...明明寫左唔見左既...寫多次...
    洛洛生日快樂呀, 祝你身體健康, 日日都開開心心!
    個布蛋糕好靚呀!

    回覆刪除