2009年2月14日

090214情人節中篇 - 暢遊城門

由的士跳下, 我地就來左城門水塘


今日天陰陰, 影相唔會太靚



但我心情靚爆喎




濃霧下, 遠山同倒影都有層次


今日星期六, 咁早都有好多人來BBQ呀


果邊好多青蛙叫, 點解呢






好耐未行緩跑徑, 今日就再重遊先




媽咪, 落雨呀, 好彩你醒目, 帶定雨衣俾我


再落大小小雨, 又有細媽抱我


我感受到好大幸福呀








對岸雖然長滿美麗白千層, 但又見到好多馬騮四處走動, 嘈吵馬騮叫聲, 我地避免再遇上, 唔行過邊喇


離開緩跑徑, 我地轉右行車路回主霸


行左咁大段, 有D攰o羅, 笑唔出添




行行下, 媽咪發現呢段叫畔塘徑   




今日未喪跑熱身, 周身唔舒服添 


畔塘徑地勢比較高, 如果天氣好, 相信水塘景更正


返到主霸, 因為又有好多馬騮走出來覓食, 媽咪見都影過更多次相, 就嗱嗱臨收起相機, 我地速步趕回家了


到左小巴站, 又多人, 又無小巴同的士, 於是我地又行落去和宜合道坐的士回家,

今日行城門, 大概行左12-13公里啦


2 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2009年2月16日 凌晨1:43:00

    今次都行得好長喎

    回覆刪除
  2. 雖然天氣麻麻但是都玩得好開心呀

    回覆刪除