2009年2月8日

090208再訪鹿湖尋吊鐘

上年年頭, 天氣比較凍, 我地3月初去鹿湖, 仍見漫山都係吊鐘花

今年比往年溫暖, 媽咪上網見有人在18/1去過, 只係開左好少花咋, 打後時間, 我地抽唔到機會, 心想今日去鹿湖, 定必滿山花


一口氣行左好多石級呀


在郊外, 我是奔馳的駿馬


一路上, 我地發現絕大部分吊鐘花已經開完, 掉落, 只有零星幾朵咋, 原來過晒花期添 



好多都長出紅嫩葉芽





今日下午會有23度, 一立春就咁熱, 怪不得今年o的吊鐘花比上年早開, 我地計錯數


無嘜花睇, 惟有享受行山樂o羅


上年3月來此地, 我地遇上有緣人, 送給我第一頂太陽帽, 今日再臨舊地, 媽咪好有強烈感覺  



破落的鹿湖村.


準備攀上鹿湖高原喇 ^^


一重一重石級又來了








到左鹿湖高原, 有個露營區, 因為無水源, 相信唔會多人來 




開始落山啦



落山中途, 我地發現有幾棵花兒盛開的吊鐘花, 仲滿掛花苞, 好靚呀
















今日天晴氣清, 又遇到美麗的花兒, 總算不枉此行


  又再風塵僕僕跟著細媽步伐


一步一步, 似艱辛又有樂趣地


完成今年尋花之旅


2 則留言: