2009年2月10日

090209拆利是

我每個新年, 都收到大細媽、大姨媽、大舅父同其他姨姨俾我的好多利是

我有個利是袋, 專用來蓄起利是o架, 但就由細媽保管o羅, 佢話留來作有需要時用喎

今年收穫都唔少呀



大媽:我想借洛洛個 Blog, 講個趣事俾大家聽

年初一早上, 婆婆派利是俾我地, 當然洛洛都有份啦, 婆婆放在洛洛面前, 等佢知係俾佢, 洛洛無手仔拿, 細媽就代接同想代保管。

點知洛洛似乎清楚到, 封利是屬佢所有, 狂吠狂叫狂追, 不肯罷休咁要細媽俾返佢, 咁我惟有抱起佢, 細媽將利是放佢手中, 我地同洛洛講: 利是真係洛洛你o架, 但你細個, 由細媽保管啦! 之後, 洛洛明白利是肯定係佢後, 就乖乖收聲了

4 則留言:

  1. 洛洛 .. 笑笑咀貢 .. 好似好滿意今年o既收獲貢 ..呀 ..

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2009年2月10日 下午1:22:00

    都幾多收獲喎, 唔好呃小朋友呀, 要第日比返佢呀

    回覆刪除
  3. 寶珠 : 你就好啦, 我成個新年得一封咋....

    回覆刪除