2009年2月7日

090207瑟樂彭福

自彭福公園一月中重開, 我仲未帶過洛洛來, 今日幾位妹妹好友約埋一齊來放狗狗同影相, 但細媽要返工, 我地又準備晚上去叻家拜年, 如果帶埋洛洛去叻家, 佢一定悶爆, 又多數要吠叫, 我又食唔到野, 掙扎數日, 最後決定單人赴會 

馬場草地好綠油油, 如果可以任由小狗在內喪跑真一流, 但多人踩踏及加上某些沒公德的人, 我還是選擇留給馬兒了 


曾經想單獨獵影四周, 但還是留時間去捕捉給小狗兒吧



因為沒帶洛洛, 我請纓作跑腿, 抱小朋友往遠處, 等大家來影跑相, 所以影得好少咋

甜美Kelly女    








洛洛戰友Jacky仔




好耐無見的 Daniel 






第一次見的伊娃






新任媽咪 - 寶珠




穎穎 (我無得影希希呀)




珮珮               




Pee Pee          


毛毛               


Yo Yo            








合照篇

P Two            






穎穎及Daniel  




真正夫妻 - 寶珠與Daniel 


本來, 蕃石榴三寶都有來, 可惜, 我捉佢地, 叫佢地定定企都唔得, 無影到呀

晚上, 我地幾個一齊去叻家拜年, 得Henry & Maya 熱情款待, 謝謝叻家


沒外閃及大光圈下, 只能影得兩張室內花卉相, 等花展來, 搵機會去影花花先 


1 則留言:

  1. 昨天 ..yoyo 呢左一陣 .. 但就好似玩得最開心係佢 ..
    [版主回覆02/10/2009 08:28:00]但我個心掛住洛洛o架

    回覆刪除