2009年2月22日

090222@荔枝莊

Jubee 爸媽同J & J爸媽安排的狗仔團, 終於在今日出發


好耐無見的o者喱同布丁丁   


我地26大人23小朋友坐專車, 浩浩蕩蕩去白沙澳


今日目的地係西貢荔枝莊, 好近咋, 全程石屎小徑, 當然有斜上落啦






白沙澳村屋, 村屋的轉角位屬碉樓








一路行, 都係石屎小徑, 無嘜景可以影, 到荔枝莊營地


Annie姨姨一家


我地在其中一個營地野餐, J & H and J & J 爸媽為我地D大人準備好豐富食物, 當然仲有大細媽整的芝心蕃薯雞肉波波/吞拿魚小卷及榛子吞拿魚餅餅




大人開餐, 其他小朋友要暫時坐下監, 等大人安心食野先










可以自由行了

珮珮 


Pee 


希希 


穎穎 


Hammer


Jubee 


好兄弟孖咇


Macy 


Mimi 


係大人來ge 嘉菲爸今日未跑過咩


原來為了嘉菲


布丁丁 


Latte


Miu Miu


忌廉 


Beebe


Who are you  (答案在最後)


攝石珮又出場


真係無處不在


兩雄相遇


風車轉的答案 : 事前相


點解我咁少相, 因為我同細媽及婆婆去左海邊沙灘玩水, 又去左碼頭, 玩到成肚仔濕晒, 而大媽掛住食野同幫小朋友影相lor


媽咪, 你今星期六日, 要同我補影多D喎


6 則留言: