2009年2月20日

090220 Lady's night

口痕痕想食日本野好耐, 好彩大家起鬨, 又有機會食我至愛sashime同sushi


本來個個都有帶大機, 但發生小插曲, 險些無得食


事因我訂位時, 明明對方有再覆實我手電號, 但佢竟將個"6"寫成似"0", 佢地搵唔到我, 竟當我地取消訂位, 好彩佢地最後都重新將檯椅移位, 我地就與另一批人共享一個狹窄地方

佢地為補錯失, 又打折, 又送小板海膽, 又送魚生生日蛋糕, 算佢地啦


就係位太狹窄, 我地惟有交由芒媽專職影相, 檯面位置有限, 又上得快, 食物一來就要影, 影完又要食得快, 但真係好開心呀

所以今次全部係要偷(借)相我無偷晒o架, 太多食物, 唔post Lor
























火焰生日蛋糕



個個扮生日快樂


蕃婆婆都有來, 仲好講得笑, 我地唔屎就住, Yeah








其實開心真係好簡單, 唔駛珍饈百味, 笑到夠飽

2 則留言:

  1. ★珍妮 & 毛毛★2009年2月21日 晚上10:51:00

    雖然好屈質,但食得好開心

    回覆刪除
  2. 好快....我地要去搵...放題架.

    回覆刪除