2016年3月30日

160330開心閒日洛彭福

今日係細媽清舊假的最後一日, 天公造美, 唔似上星期咁有雨而浪費.


婆婆都唔執輸, 一齊出來行下.

三至四月, 係杜鵑花盛開季節, 唔可以錯過.

細媽話今日去彭福, 婆婆好 Hea.

但我竟要追婆婆.

我認得路呀.



太早起來, 有D眼瞓添.

一路行, 婆婆一路脫皮, 我就照舊Mink上身.



婆婆, 今次仲唔係你追我.

到彭福喇.

休息陣.


咦, 雖然係閒日, 都有朋友仔來.

等我去搵朋友仔傾下, 玩下.



毛長有樣唔好, 咪毛入咀, 煩.




前面有個細路臥係度, 做乜 ?

原來來撲來同我玩, 但似玩捕捉我多.





今日真係好開心.





差不多時間, 又快到午飯時.



但我想唔行.

休息下, 得唔得 ?

但我聽到有人肚內咕咕叫.

咁婆婆都要努力行.


見橋喇.


閒日多人, 好彩都搵到位.

例牌, 飯後去大圍.





例打咭.






又一日, 如果每星期中, 都有多一日閒日出來就好.

細媽, 又影我洗腳相, 醜死人.

又到陪睡時間, 細媽, 你有你上FB睇阿瑪, 唔好咁嘈呀.

沒有留言:

張貼留言