2016年3月12日

160312冷回流

昨日大細媽諗 : 今日去邊好 ?
天氣寒冷, 又會有一兩陣雨, 本來想去深井行半日, 又怕上半山, 步入濃霧或濕濕.
又凍又濕, 涼親我同婆婆.


不如入到馬鞍山大水坑行返去沙田.

媽咪好耐無行.

前兩星期, 細媽和我有來, 但來到就有雨, 抱到我快到龍舟會先落地行.

突然細媽嘩一聲, 好大隻老鼠呀, 佢食緊野, 我地唔好踏, 否則有人類發現, 佢會有危險.

凍, 保持 cool.




唔捱凍, 唔上山, 全家自在行.

城河畔都有木鈴花.


薄霧下,媽咪覺有雨粉飄在面.

我預備左雨褸, 又著左厚褸.

仲有私家車跟身.

無有怕.

都三月中, 都仲會咁凍.

下周末會100%全濕, 氣溫會 20-25度.

我又想像下周會點.

木棉花都開了, 但天仍冷.

原先洗乾放好的厚褸, 又出籠, 唔通真係要食左五月糭先收得埋.

婆婆今日又成隻肥糭呀.

我就話要補充熱量來保溫最重要.

沙角食堂就在附近.

又霸到專位.

食後, 唔係要回家, 係等婆婆咋.

點可能咁早回家.

雖然, 仍覺有些雨粉.

但唔係多.

到打咭位, 媽咪想模仿細媽風格.

但細媽話媽咪呢世都學唔到.

我都覺.

學細媽話齋 : 算把啦.

全家行到現在, 都未暖過.


而且雨粉似大了些.

婆婆, 打傘啦.

好彩無好勇敢去深井咋.

咁凍, 我同婆婆都係老人家, 都係養生就夠.

沒有留言:

張貼留言