2016年3月6日

160306花洛在獅子會

昨日上荃錦坳望大自然花花世界, 今日, 我帶媽咪來, 看另一個花花世界.


就係小山丘, 種滿了"郁李"

成個郁你世界圍住.




真係唔駛去日本睇櫻花.

仲有好多柑桔花.

遲些, 唔知會唔會成片黃金色果果.

上次帶記者哥哥姐姐上來, 呢個位, 無咁多樹, 遲些長出樹葉, 成個環境又唔同晒.

除左郁李, 四周都種左好多桃花, 又有李花.

花花之丘, 目不瑕給.




睇完小山丘, 我急不及待要跑返去另一邊.

因為標本林一邊, 多地方走動.



潤楠樹花.


碗豆花

茼萵花

星期三, 婆婆唔夠力抱我, 今日有大隻細媽抬起我同花比美.

我笑到脷仔有枯葉都唁知.


今日無 9 大巴,但遊人都唔少, 我地早來, 未係高峰人潮.

又跑去另一草地.

呢度的郁李, 種左好多年, 所以比較大棵.

今年撞正花期.

我地又跑去另一個比較少人去的桃花園.

又係同大帽山荃錦坳的一樣咁紅.


呢星期見咁多花花, 滿足晒婆婆慾望.

今日比昨日熱好多.

想去聰嗚茶座幫襯, 上年裝修到現在, 成半年都未整好, 今日, 細媽見安裝收銀機, 相信快開返業.

厄左兩個鐘, 本來, 我想走, 但細媽想兜多陣.

我俾面佢啦.


因為我八到, 細媽會星期二又放假, 等我扮聽話先.

諗起明天休息一日, 後日又出街, 心情寧舍興奮.

但我地唔可以留太耐,我地要返市中心呀.

我想早些有得午睡, 所以, 你地要跟我走.

到市中心, 又去返好耐無去的茶餐廳, 姨姨見到我, 又問我點解咁耐無來, 佢真係認得我地呀.

沒有留言:

張貼留言