2016年3月27日

160327大棠至黃泥墩村

假期第三日, 一早安排左今日行程.
因為想去元朗幫我買點野, 又見婆婆未行過去黃泥墩村一段, 決定今日走下.
今日 8


大棠漁護署種植好多杜鵑花, 仲好大棵, 開得好靚, 可惜只可在外圍睇.

亦種左好多黃花風鈴木.

今日紅色火災危險警告, 好乾燥, 早出來時, 好清涼, 但又係無雲擋, 慢慢熱起來.


今日似乎少左越野單車, 但我都會靠邊行.


熱身後, 笑曬, 但晏些又會唔會曬傻呢 :P

我地轉去伯公坳方向.


到伯公坳, 繼續麥理浩第十段行.



轉上山路, 唔怕突然有車.

M179

呢兩公里, 大部份係開揚的.


途中, 媽咪有水拍濕背背.

遲些熱了, 就唔適合我行.

好彩都有樹蔭.


有上石級, 媽咪都有抱我.

到M182

唔轉落.

我地轉上黃泥墩水塘.



好快到水塘.

突然好勁風, 會唔會吹左我落水塘呀.

直情係疾風.

水流入塘水, 水源足.


小休, 食左點麵包, 繼續行程, 去黃泥墩村巴士站都係兩公里左右.

其實對面有車路引水道, 媽咪問左行山人士, 佢地話有條小徑落大棠另一個村的一間廟, 有小巴出元朗, 只係有大石級, 因唔清楚落去邊個村, 所以無行, 查下先.


呢段路都幾靚o架.


豔陽般, 細媽話要下次行山, 要帶涼衣抗熱.


無涼衣, 就淋背背.


見到大棠平原.


落山路, 快到了.




過梅花椿, 即入村, 可能有村狗, 我唔行了.

路經楊家村.

附近種左好多仙人掌同蘆薈, 蘆薈用左彩色膠布蓋住, 唔知係咪防泥土流失呢 ?

接近大路, 即快到黃泥墩村, 我都要準備入袋休息, 細媽帶左風扇俾我, 唔怕焗親.

沒有留言:

張貼留言