2016年3月25日

160325復一唔Hea行

四天復活節假開始, 昨晚開始凍,又有雨, 第一日, 早上8 點, 仍有微雨, 都係瞓夠, 等雨停, 地面乾爽, 先出動.


好彩跟住三日都好天, 有晒計劃, 所以今日留力.

明明話Hea, 但出來遲左, 我地要趕午餐時段少人流前到飯堂.

婆婆先起步, 我殿後解決, 我要加把勁行.

好多朋友仔出動, 我無唔得閒應酬.

出河畔, 婆婆已經行好遠, 未試過咁快.

我要追返婆婆.

婆婆, 等埋我.

秋天咩 ? 有黃葉 ?

仲未見婆婆, 我追......

婆婆........

終於追到喇.

跟住又要趕.

唔快, 驚人多無位呀.

又俾我霸到.

細媽, 我要ORDER野食.

午餐完畢, 唔駛趕.

慢慢行, 否則易消化不良.

三月杜鵑花盛開, 我可以欣賞夠.

途中, 我又八到明天行程.

雖然係行舊路.

諗起有街出, 又由心笑出.

唔知聽日會唔會太濕呢 ?

細媽, 早D返去午睡, 我要養足精神.


婆婆都要多休息, 留力.

簡單又曾經唔 Hea的半日行又完結, 唔Hea的第一日假.

沒有留言:

張貼留言