2016年3月28日

160328復四開心日在城河

雖然以前三日, 都係安排半天活動, 但長假第四日, 我開始覺未瞓夠.


唔怕悶, 又係由小瀝源行去午飯, 再去大圍回家.

未回魂, 睡眼惺忪.

無法啦, 我始終過了11歲, 婆婆今年邁入 77 , 兩老要搵適合路行, 但又唔可以俾佢停.

行下, 食返D雞乾, 精力又回來.

下星期又一連三日, 又100%濕潤, 都頭痛去邊好.

我只知媽咪想到好多地方, 本來石屎車路o岩晒, 但一考慮埋我兩婆孫安全, 撞正清明節, 郊野公園又開放好多私家車入內掃墓, 都係再諗下.

或者又去睇花花, 咁邊度有花花睇呢 ?

今日又係在飯堂, 霸唔到我坐開個位, 惟有坐細媽大脾.

午飯係補充體力時間, 次次飯後, 我就笑容滿面.

行城河次數越來越多.

但我好享受呀.

每次循例打下咭.

擺個靚 pose俾媽咪, 大細媽都開心屎.

本來好多陽光, 突然涼了.

好似話今日要沖涼.

襯時間仲早, 快些返家.

其實我日日玩完都有暖水沖下半身同手腳, 都算乾淨, 我知細媽星期三又放假, 不如今日唔沖啦.
細媽 : 唔沖 @.@, 咁你同你媽咪瞓, 我唔陪瞓喇.
洛豬 : @.@""""""""

沒有留言:

張貼留言