2016年3月2日

160302三婆孫遊獅子會賞花

星期日, 我真係無聽錯, 細媽今日真係放假呀.


弊, 獅子會無開門.

好彩, 原來自己開閘就入得.


今日先上小山丘.

一大片郁李花.


吸下啖香花氣先.



婆婆知來賞花, 無偷懶.

如果媽咪來埋, 幾好呢.

轉返去標本林果邊先.


Hea Hea 慢活.

微風來.

柔柔陽光.

不如又去另一處賞花.

雖然新年過左好耐, 桃花仍盛開.

細媽, 我自己去另一度呀.

另邊都好多, 跟我來啦.

桃花園.

好茂盛的紅桃花.





咦, 後面有人搞我喎.

但又唔覺有人.

細媽, 好似有人掂我腳毛呀.

突然好嘈.


嘩, 大軍呀.

原來有 9 部大旅遊巴來, 怪不得啦.

咁我地去另一處.



快接近中午, 溫度早左D.






婆婆好享受, 成日望實花草.









又見到小黃.







婆婆又去廁所.

我做乖乖BB, 等.



 

等到發呆, 究竟幾時出來.

好彩唔駛變化石.





肚仔叫.

都係夠鐘.

細媽, 夠時間.

行快D.

我地要趕去搵位食飯呀.

細媽今日漏左帶雞乾出來, 媽咪吩咐佢在市中心買返俾我.


快快啦, 我餓左半日.

終於有野食, 補充體力.

今日放假, 天氣又好, 婆婆話唔好浪費.

咁我地去海傍行多陣啦.





嘩, 差不多大半年無行海傍



多左好多設施, 張櫈好闊呀.

而且閒日少人.

行得舒服好多.





有滑翔傘降落, 相信係由昂坪飛來.



媽咪吩咐細媽,記得要帶相機.



細媽瘋狂影.


細媽風格係有殺錯, 無放過.


今日影左好多相.






雖然無媽咪, 但有細媽同婆婆都夠, 今日玩得好開心, 玩夠了.

細媽, 返來仲未搞好家務, 我眼瞓, 你快手啦, 早D陪我瞓呀.



沒有留言:

張貼留言