2016年3月26日

160326復二城塘找紅棉

第二日假期, 超好天, 但都唔可以長征, 會搞太攰.


媽咪話有幾棵大紅棉樹, 希望睇下開晒花未.

我地沿蝴蝶園閘起步, 睇完紅棉就折返.

今日凍到我打震, 要快步熱身先.

天無一片雲, 藍天綠樹.

陽光照得我身暖了.

但仲未唔敢笑.

因為我未瞓醒.

暫時行山人唔太多.

影相都唔會易攝埋其他人.


到分岔位, 我地向鉛礦坳方向走.

楓香嫩綠好靚, 唔一家要變紅先係靚.


吸收足夠能量, 加埋熱身, 我終於醒了.


媽咪, 踵然我地唔係成日行呢度, 但我記得邊度有涼亭, 快D來休息下.

又見參天大楓香.

呢個休憩地, 處處長滿綠色植物, 好大自然.

石都生有呀.

快到大紅棉.

見到喇, 樹上生左好多花.


但地面無乜花掉落來, 但地上好多未開的細花苞.

應該過左最盛開時間, 我地過了日子來, 下年再來.

到大紅棉係W081, 我地行左剛兩小時, 返轉頭了.


細媽話去半閒亭大草地唔遠, 兜個轉先.

落埋塘邊白千層草地都好喎.

早排地面植物枯了.

現在開始長返嫩草.

草地面積又大, 又無牛同牛屎.

周圍走都安心.




婆婆懶, 唔落來, 蝕啦.

周圍都見以前似百年前製造的破舊碗碟碎片, 大埔碗窰好近, 可能係舊時運送途中散落.

唔留咁耐, 早D返屋企, 又可以瞓午覺.





去程時, 無落呢度影塘景.

而家補返.


回程, 迎面都好多人, 個個都出動了.

今早, 媽咪抱我由士多一邊入到閘口, 回程就由蝴蝶園落.


現在係一點, 今日剛好行左四個鐘, 半日舒服行程, 留力到明天.
我地今日落荃灣食午飯先再回家.

沒有留言:

張貼留言