2016年4月2日

160402行山變漫游

一連三日假, 媽咪見第一日天氣會漸好, 安排左一條新路線同我地行.
準備晒行山行裝同食物, 點知臨落車, 我嘔嘔, 其實昨日白天都有嘔過三次, 落車後, 望上山, 白濛濛, 又有雨粉, 安全起見, 都係取消原定計劃.


行城門河, 最安全, 如果我再嘔, 都可以快些去睇醫生.


而且雨粉山濛, 怕太濕滑, 絕對唔冒險帶婆婆行山.

我都無所謂.

嘔左一次, 好似無乜事了.

精神返點.

細媽話今日第一日假, 不如行去體育學院先返轉頭.







到呢度, 窄路往馬料水, 當然回頭啦.


精神越來越好.



眼仔仲好精伶, 大細媽安樂左好多.





遇朋友仔, 要打下招呼.



過返對岸.

又係趕去搵位, 細媽, 行快D啦.

今日又遲左點, 好彩有圓檯.

飽肚夠晒氣力.

今日除左高海拔, 低地天氣, 真係唔錯.

明天應可以揀低地郊區行下.

咁今日早些回家.

休息下.

養好精神.



希望唔再嘔.

我都叫婆婆今晚早點瞓.

聽日又出動.

Zzzzz

沒有留言:

張貼留言