2013年2月28日

我的開心 8 歲

霎眼又一年, 今日係我八歲生日喇 



呢幾年, 細媽都親手整個布蛋糕俾我, 今年當然唔例外, 係朱古力草莓芒果蛋糕呀


上星期六日係我生日周開始, 大細媽帶埋布蛋糕行山 



 
一路行, 一路影生日相


我當然好開心啦










仲有埋證明, 我生日周去左邊度玩


如果個蛋糕係真就好


又玩又食, So good













沐浴在幸福中, 你地睇我係咪開心到見牙唔見眼呢



望落個布蛋糕, 真係希望會變真的













星期日去左昂坪. 當日都涼涼地 


無太陽, 我唔敢笑....




其實我內心好快樂, 有無留意我嘴角有微笑o架










呢日都有周圍去影下相....




唔好浪費細媽心機....


事關個蛋糕真係整得好靚








已經係中佬, 過埋今日, 我又邁向 9 歲, 我生日願望好簡單, 只要全家身體健康, 咁佢地有力有氣陪我, 繼續未來狗生o羅


Happy Birthday to Me 

 

2 則留言:

  1. 洛洛,生日快樂,你點睇都唔係8歲,仲好有活力
    [版主回覆03/07/2013 16:58:20]洛洛 : 但細媽成日笑我係中佬樣呀

    回覆刪除
  2. 洛洛, 生日快樂~ 最緊要身體健康~
    隨住時間o既過去, 一年又一年睇住洛洛成長, 每個星期去唔同o既地方行山, 好開心 .. 依然可以見到洛洛貢開開心心~
    大姐, 洛洛十歲時 .. 我地可以夾埋Pee 一齊搞個" 十歲壽宴 " 慶祝呀
    [版主回覆03/07/2013 16:59:08]雙十宴

    回覆刪除