2013年2月9日

130209三椏村生日團年

今日大除夕, 本想約齊全家出來食團年飯, 但舅母同細舅父要返工, 大姨丈又唔舒服要留家休息, 今日就由我一拖六女兵出來



早幾日都有微雨, 今日雖然都係天陰同凍了點, 但我地只係由烏蛟騰上下路來回, 唔去分水凹o個頭, 就唔怕濕滑


起身得 10.6度, 細媽話都係著返件夾綿褸唔好著涼...



今日有大姨媽三母女來陪我地 hea....



佢地好少咁 hea 地行山, 係為左就婆婆咋....





我地一年都一齊玩幾次, 我認得大表姐同二表姐o架....




仲有幾日假期, 媽咪話呢幾日都唔會長征....







二表姐已經無咁怕我, 但有其他村狗, 佢就驚到傻要跟實大姨媽....

我今日唔係影好多獨照, 因為仲有人在我身邊....








大除夕, 水退了, 天又陰, 三椏涌, 退色了...









合益蜂場的沙皮仔在路邊迎接我地....


今日主要係想同二表姐預早慶祝生日, 欠了大姨丈, 否則四個二月之星就齊人....


細媽昨晚整左個愛心馬蹄糕來作生日蛋糕, 又有新年氣氛, 係咪好有新意呢......

細媽仲代我整了張生日咭給二表姐.....
Happy Birthday to Ebill Tse







我地怕今日落雨, 無預早訂客家咸雞, 點知老闆話如果我地今早 8 點打來通知佢都得, 下次知喇
六個女子, 點了六個菜, 夠晒食, 而且味味好意頭.....
六味意頭菜係 : 家肥屋潤, Duck心應手, 金銀滿屋, 百無禁忌, 年年有餘, 青春常駐 



食飽飽回程了....



大姨媽佢地無去過碼頭, 我地就走去行下, 但天色不好, 失色了....


細媽見海岸邊飄浮了好多水筆仔, 又忍唔住走左去插秧



細媽插秧夠了, 終於肯走了....



今日好寫意, 無趕路, 現在已經係 3 點, 所以我地行上路犁頭石回烏蛟騰....



上頭開揚, 多了乾草, 我又可以四處八.....










時間真快, 快下山了....




開心又一日, 我地回烏蛟騰要電召的士回大埔, 或者係大除夕, 媽咪要打左好多次電話, 好難先 call 到兩部的士咋....
所以媽咪話大時大節, 唔好去太偏僻地方係o岩o架.....






1 則留言:

  1. 原來二表姐怕狗狗o既,祝各位二月之星生日快樂
    [版主回覆02/15/2013 13:24:35]其實大姨媽都怕野狗, 佢地成日跑山, 就不是遇上俾狗追o架

    回覆刪除