2013年2月28日

130228忘形生辰

嘩 ga ga, 今日係我生日呀
細媽專登請假陪我


但今早超級潮濕, 濕度似落毛毛雨, 仲以為無運行



細媽見起身又無雨, 一於大無畏帶我去玩


一到獅子會, 我已經忘形, 細媽點叫我都唔埋.....



我有我巡視....


佢有佢跟我....


所以今日都係影我周圍索....






葉都係沾上水點...












難得企定定...


都無張相係正面望細媽


細媽話玩左個多鐘, 要轉地頭呀 


我地又移陣去西貢碼頭....


閒日真係好少人....



成個海傍都係間中見幾隻狗地, 基本上係我玩晒


細媽 : 可唔可以正經望下我呀


有無搞錯, 咁強迫人o架


我唔影, 我要走.....


影得到, 俾個一元你買紅棗


哎呀, 慢左步, 俾你影到全..............身相添


細媽, 你又想點呀


時間真過得快, 細媽話要返屋企, 佢話返去仲有野做



細媽 : 我今日咁難影你正面, 終於諗到點影你

原來佢叫我在袋內, 我無地方走動, 佢又玩影大頭狗












又話返屋企, 影夠未呀


細媽趕返屋企, 為左想整個 Birthday Cake 俾我, 何解會買貴價午餐肉俾我食o架, 有無咁懶


原來全係健康美食
心心餅係用南瓜, 雞肉加燕麥片,
午餐肉係用蕃薯, 雞肉, 羊肉加燕麥片,
夾心係純蕃薯蓉






切開又幾係午餐肉, 但全見低脂, 又惹味


細媽專誠請假, 將全日時間分配好晒, 就係為了陪我慶祝生日
多謝細媽



1 則留言:

  1. 個個都錫晒你呢
    [版主回覆03/07/2013 17:01:50]洛洛 : 係細媽鍚我多D先真

    回覆刪除