2013年2月12日

130212大年初三叫鴨團拜

大年初三係赤口, 不宜去拜年, 所以我地叫鴨團又出動, 去三椏村團拜



約齊 9 點在烏蛟騰集合, 齊人齊狗地, 出發喇


浩浩蕩蕩........



先鋒部隊迪奇, 蘇菲同小噹子先到目的地, 我同叻叻陪婆婆跟尾....


大除夕當日就天陰陰, 今日超好陽光, 仲好熱....



報春花(車輪梅)開花, 代表春來了...


我地行上下苗地入三椏村, 舒舒服服....



婆婆 : Good 呀, 有先鋒隊到合益叫定野食, 我一去到, 坐低就有正野食


無計啦, 鬼叫我地婆婆行得慢, 次次都要佢地就我地咩.... 



婆婆 : 佢地好人, 敬老呀



我同叻叻慢慢 hea 住行...




三日前大除夕, 三椏涌剛好潮退, 今日又水漲返了....










轉埋個彎就快到三椏村...











犁頭山在陽光照耀下幾靚.....






到合益蜂場, 我地又係坐返同一張檯...


小噹子 : 我見到細媽姨姨整的笑口棗呀



迪蘇 : 本來大細妹都來, 但媽咪擔心照顧不下, 佢地果份, 我地幫手食埋啦


今日點左九個餸, 六個大人食, 都全掃清, 你地話幾好味呢



新春期間加了少少, 九個餸加兩楂凍柑桔蜜都係 $870, 抵呀


食飽飽, 我地又兵分三路, 叻叻佢同媽咪行鹿頸,
今日天熱, 唔行上路, 我地同迪奇蘇菲及小噹子原路回烏蛟騰...


一起步, 我地 5 個都仲一齊....

















但漸漸地, 我地開始食迪蘇噹塵.....



佢地行得好快....



媽咪同佢地講, 我地要就婆婆慢慢回程, 於是另一隊先行...



剩返我地一家, 咁婆婆就唔怕趕, 輕鬆走....



今日真係行山好日, 我地來回時, 人潮絡繹不絕, 似在旺角咁....


天熱呀, 行下要休息, 飲碗雞肉湯, 巧味....




細媽話複瓣桃花催財氣, 所以我負責戴桃花帽, 周圍去沾返D財氣回家


可能係粉紅色關係, 所以見到我的行山人都話我係女仔



其實我係想襯返媽咪頂行山帽咋...





下路來回, 路程好短, 我地去程同回程都係各用兩個鐘, 唔辛苦....




兩點半就返到烏蛟騰, 當然迪蘇佢地已經在回家途中....
好開心, 每次佢地唔介意有龜速婆婆, 我地已經相約下次, 希望到時天公造美呀

3 則留言:

  1. 今次有狗狗陪你一齊行山,開唔開心呢
    [版主回覆02/20/2013 13:23:40]洛洛 : 都 OK ga, 只要佢地唔搶我 D 雞湯

    回覆刪除
  2. 你哋都係遲我哋25分鐘啫~~XDXD
    [版主回覆02/20/2013 13:24:11]唔信得 25 分鐘咁少, 你呃人

    回覆刪除
  3. 又有得食, 又有得行山, 真係好開心呀
    [版主回覆02/20/2013 13:27:26]其實我估 Dr. 都可能應付到, 如果唔係用 1 個鐘出入的話
    我地可以約埋慢慢 hea 入, 合益在行山界都幾允出名, good good good

    回覆刪除