2008年6月28日

媽咪不要我 ??

今日一早, 雖然天氣唔好, 但媽咪都同我去街食早餐, 真係好開心

但點解佢一個人同我坐的士ge

o下, 點解會去診所o架, 仲將我留低就走左

媽咪又唔要我喇

點解咁多哥哥/姐姐及個叔叔捉我, 左搞右摸o架, 我又要被遺棄在呢個充滿怪味ge鬼地方

時間一分一秒過去, 我好驚呀, 痾左尿尿又無人幫我抹乾, 最慘唔小心, 痾左舊屎屎又痴在尾仔毛唔甩


終於我聽到好似媽咪同細媽ge聲音在外邊, 但等呀, 又等, 仲未見佢地ge

哥哥突然來抱起我, 房門打開, 嘩, 媽咪同細媽原來真係來左, 佢地唔係唔要我, 一直在外邊等我呀

我成身屎尿味同藥水味, 媽咪同細媽都無嫌棄我, 我地一齊坐車返屋企喇

回家第一時間, 我就係要沖涼, 洗淨全身異味呀

媽咪話, 為左知我身體健康狀況, 所以打針兼續牌時, 一併做個全身檢查喎

嚇死我呀

報告大約5 日後先有, 希望樣樣合格啦


3 則留言:

  1. 哇!! 一睇到呢個題目即刻仆入黎啦!
    你媽咪唔要你唔緊要, 甜品媽要你喎
    [版主回覆06/29/2008 22:56:00]洛媽: 嘩, 甜品媽, 原來你係真吼實我個仔ga

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2008年6月29日 晚上8:06:00

    你媽咪邊會捨得唔要你吖

    回覆刪除
  3. 邊有父母會捨得唔要自己個寶寶...祝你身體健康

    回覆刪除