2008年6月20日

「缺 點 人 人 有 」之 延 步 曲

「缺 點 人 人 有 ,我 就 有 好 多。」

今日好開心又同Mimi 傾長氣電話, 不明解每次都好暢快又長氣呀, 次次講不完

好巧合, 今日佢有時間可以抽空來睇我的日誌, 講開「缺 點 人 人 有 」, 佢也認同我所想, 或者識於微時, 又曾共同擁有相同朋友喇

傾傾下, 使我想起從前的我, 唔識下決定, 又唔肯直接表達意見, 轉彎沫角, 常要Mimi引導先可以令佢明我所想。但這些缺點, 可能現在仍存在呀

又提返我地兩個共同大缺點先 

話說當年, 我倆是朋友中最小的兩個, 我倆同樣為左給所有朋友, 帶來歡樂及不沈悶的空氣, 時刻開心跳紮紮, 吱吱喳喳說不停, 成日俾班朋友笑我似十三點,  Mimi更聽到曾有人話佢似小丑添呀, 別人或者都覺係我地大缺點呀。內向寡言的我, 亦令人誤解是性格外向又健談添, 但事實上剛好相反

倘若我不改變, 仍保持寡言不開放自己, 必定沒有了曾活力滿瀉的年青時代




1 則留言:

  1. kakakaka, 表姐, 我正在享受緊你的 ....活力滿瀉的年青時代呵
     

    回覆刪除