2008年6月9日

080609漫步柏架山道自然徑及大潭四水塘 (Part 2)

我地在大風坳見有張貼通告:

因 大 潭 郊 野 公 園 將 進 行 斜 坡 維 修 工 程 , 由 2008年 4月 7日 至 8月 13日 , 柏 架 山 道 由 大 風 坳 至 大 潭 水 塘 道 之 路 段 將 不 准 車 輛 通 過 (見 下 圖 ), 但 行 山 人 士 不 受 影 響 。 請 注 意 , 工 程 進 行 期 間 將 有 大 型 工 程 車 輛 途 經  魚 涌 柏 架 山 道 , 郊 遊 人 士 需 特 別 留 心 , 而 有 關 工 程 並 不 會 於 星 期 六 、 日 及 公 眾 假 期 進 行 。

咁寫明行人不收影響, 當然照行啦. 點知行到港島徑第六段約快到H063位置, 竟然山泥傾瀉, 一整舊比人更高的大石同6-7呎高黃泥沙丘橫陳整條馬路, 真係進退兩難了.

媽咪行近研究左幾分鐘, 見黃泥沙丘已經比較上乾了點, 暫無即時危險, 於是快馬加步催促我地距過6-7-呎高黃泥沙丘, 真有點險象環生呀. 可惜因為要快速遠離危險地段, 忘記了影相呀.

事後上網查,
設 施 及 道 路 封 閉 通 告:



更新 : 2008-06-10


香港區大潭

由於在大潭郊野公園柏架山道發生山泥傾瀉,港島徑第六段由大風坳至大潭水塘道須要暫時封閉。不便之處,敬請見諒。
驚險經後, 我地好快就抵達大潭上水塘.

大潭上水塘、大潭副水塘、大潭中水塘及大潭篤水塘四個水塘分別建於1889至1917年間, 水壩和橋面屬英式建築, 有超過100年歷史, 此外還有多個具歷史價值的建築物。




遠點可望到大潭篤水塘.




好曬呀, 辛苦咁耐, 由大風坳落來一段, 都無山溪, 熱屎我呀.


上水塘大霸.






嘻嘻, 我過左水霸時, 見個地面有一灘水, 雖然我考慮好耐, 都係唔埋LOR, 一個屁股坐落去 , 舒服晒



上水塘另一霸.


上水塘滿溢的話, 會流入大潭篤水塘GA.




由大風坳一路行, 都無影馬路相, 補返先


遠處似係副水塘水霸AR.



呢度, 我上次行SAA人狗百萬行時影過,今次來都係咁大風呀.



大潭篤水塘另一特色拱橋.


好攰了, 反正都差不多行晒全程, 係時候上私家車喇

媽咪兩日行山都無出過鏡, 佢對坐塊鋼鏡影番張, 證明有出現WOR.


攰了, 係時間坐車回家LOR.












1 則留言: